Bestron ABG150RB zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bestron ABG150RB zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Richard 01-07-2020

Stofzuiger review

Geschreven voor: Bestron ABG150RB zwart, rood

Een 5 / magere 6

Ik zeg het niet vaak maar ik zou hem afraden

Ik heb de stofzuiger misschien een half jaar

Als je de oudere stofzuigers gewend ben zoals ik.
Het aantal wattage en zuigkracht ongekend (misschien wat te krachtig) je kan het niet op de stofzuiger zelf regelen wel op de stofzuig slang wat met het schuifje maar een vloerzeil zuigt die zo omhoog dus de zuigkracht is goed de motor ook niks op aan te merken dat werkt goed

Probleem 1
Maar dan na een poosje zuigen gaat de ring het lijkt een soort elastiekje van de stofzuigmond de stofzuiger in en dan in de stofzuigzak nou ja kan gebeuren er opnieuw eraan maar dan

Probleem 2 het ringetje elastiek schiet er soms weer in weer de stofzuigzak zoeken na een paar keer breekt de stofzuigzak houder af ook de houder

Ze hebben bij mij het gerepareerd.
Nieuwe zuigmond of zo. En hetzelfde probleem

Een andere zuigmond wat 1 probleem verhelpt die zijn er wel maar omdat de buis kleiner is word het soms zoeken de winkel had er toevallig nog 1 achter dat idee

Maar let op het plastic is niet het beste kwaliteit
Op de motor nog niks aan te merken

Het kost wat minder de stofzuiger vergeleken met een iets duurder merk maar ik zou hem niet aanraden

Al met al redelijk tevreden/niet helemaal maar ja behalve dan die punten.

De winkel had hem ook niet in de winkel staan wel op internet de winkel verkoopt normaal wel goede producten maar zoon stofzuiger is zeker geen reclame voor die winkel er kan is een keer een miskoop tussen zitten

Ik weet niet of meer hier last van hebben

Pluspunten

• Zuigkracht ( soms wat te krachtig zelfs )
  • De ruimte die die in neemt
  • Het gewicht

Minpunten

• Het materiaal
  • De zuigmond
  • De stofzuigzakhouder
  • Het wieletje kan er zo afgaan